مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 15:402023-01-02سياسي

پویش جذب حامی ایتام در خوزستان راه اندازی شد


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خوزستان از راه اندازی پویش جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان به نیت شهید سردار سلیمانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حافظ منصوری بعد از ظهر امروز دوشنبه در گفت وگویی رسانه ای با اشاره به فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و سنت حسنه کمک به ایتام و محسنین بیان کرد: پویش جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد خوزستان در آستانه شهادت حاج قاسم سلیمانی راه اندازی شد.

وی افزود: از آنجایی که یتیم نوازی و رسیدگی به نیازمندان و محرومان در زندگی حاج قاسم از اهمیت ویژه ای برخوردار بود، کمیته امداد خوزستان به مناسبت سومین سالگرد شهادت این شهید اقدام به راه اندازی پویش جذب حامی به نیت حاج قاسم برای ایتام تحت حمایت در خوزستان کرده است.

منصوری با اشاره به اینکه سردار دل ها همواره به فکر کمک به مردم بود، ادامه داد: در مکتب حاج قاسم کمک به نیازمندان جایگاه ویژه ای داشت و همه باید تلاش کنیم تا راه شهدا به ویژه این شهید را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه حامیان ایتام و محسنین می توانند کمک های خود را به طور مستقیم به شماره کارت فرزند معنوی خودشان به صورت ماهیانه واریز کنند، خبر داد: کمیته امداد خوزستان تعداد 30 هزار کودک را در قالب طرح اکرام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش جذب حامی ایتام در خوزستان راه اندازی شد

پویش جذب حامی ایتام در خوزستان راه اندازی شد