مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 15:452023-01-02سياسي

افتتاح پارک شهر کردکوی در دهه فجر/ ساماندهی پارک جنگلی امام رضا(ع)


شهردار کردکوی از بهره برداری پارک شهر کردکوی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این پارک شهر به مساحت بیش از یک هکتار برای استفاده شهروندان آماده می شود.

- افتتاح پارک شهر کردکوی در دهه فجر/ ساماندهی پارک جنگلی امام رضا(ع) ایسنا/گلستان شهردار کردکوی از بهره برداری پارک شهر کردکوی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این پارک شهر به مساحت بیش از یک هکتار برای استفاده شهروندان آماده می شود.

ابراهیم جرجانی در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: خوشبختانه در طول یک سال گذشته تحول خوبی در حوزه عمرانی شهر کردکوی ایجاد شده است، در این مدت بیش از 12 خیابان شهر کردکوی روتوش داده شد و بیش از 10 هزار تن آسفالت در سطح معابر شهری کردکوی توزیع شده است.

وی با بیان اینکه طی 10 روز اخیر نیز 80 تن آسفالت در سطح خیابان های شهرستان کردکوی در دست لکه گیری است، تصریح کرد: همچنین در این مدت بیش از 25 کیلومتر از خیابان ها و معابر شهر کردکوی رنگ آمیزی شده و تمامی بلوارها نیز رنگ ده است.

شهردار کردکوی با اشاره به اینکه به همت پلیس راهور معضلات ترافیکی سطح شهر کردکوی نیز تقریباً رفع شده است، افزود: دو میدان کردکوی که برای شهروندان یک معضل بود تبدیل به چهارراه شده و از لحاظ ترافیکی کاملاً اصلاح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پارک شهر کردکوی در دهه فجر/ ساماندهی پارک جنگلی امام رضا(ع)

افتتاح پارک شهر کردکوی در دهه فجر/ ساماندهی پارک جنگلی امام رضا(ع)