مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 15:552023-01-02سياسي

نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف انقلاب را در برابر توطئه های دشمنان بیمه می کند


معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف انقلاب را در برابر توطئه های دشمنان بیمه می کند.

- ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف انقلاب را در برابر توطئه های دشمنان بیمه می کند.

مسلم مرادی سرابی در جلسه شورای فرهنگ عمومی بروجرد که دوازدهم دی ماه در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کلیت مسئله فرهنگ حجاب و عفاف دارای اهمیت مهمی است که باید از تجربیات موفق استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: رعایت حجاب و عفاف توسط والدین در مرحله اول و بازگو کردن ابعاد گوناگون این فریضه های واجب در مرحله دوم برای نهادینه شدن فرهنگ حجاب بسیار موثر واقع می شود.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی درست، تبلغ و تبیین آثار سو و مطلوب حجاب و عفاف بیش از بیش باید برای نسل جوان امروزی انجام گیرد تا با آگاهی جوانان بتوانیم فرهنگ درست حجاب و عفاف را در جامعه نهادینه کنیم.

مرادی سرابی اضافه کرد: در راستای مقابله با بی حجابی آنالیز و تحلیل از بی حجابی داشته باشیم که این افراد چه تعدادی و این افراد از چه سطح قشری هستند.

وی ادامه داد: حلقه مفقوده در تمام مناسبات ارتباط است اگر بتوانیم با این افراد گفت وگو کنیم دیگر گرایشی به بی حجابی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف انقلاب را در برابر توطئه های دشمنان بیمه می کند

نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف انقلاب را در برابر توطئه های دشمنان بیمه می کند