مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 15:552023-01-02سياسي

قرار نگرفتن در مسیر اطاعت از کفار، معنای جهاد اکبر است


مشاور امور روحانیت استاندار خراسان جنوبی گفت: جهاد اکبر به معنای جهاد با نفس و قرار نگرفتن در مسیر اطاعت از کفار و اهداف و رضایت دشمنان است.

- حجت الاسلام و المسلمین محسن محمدی، عصر امروز دوشنبه 12 دی در مراسم بزرگداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و هفتمین روز تدفین شهید گمنام در محل استانداری، با اشاره به ثواب جهاد در راه خداوند، اظهار کرد: یکی از بهترین نعمت های الهی و امتیازی که خداوند به بندگان خاص خود عطا می کند، فضیلت جهاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: در این فضیت برخی به درجه شهادت می رسند که این شهادت یک مقام بی نظیر است تا آن جایی که پیامبر اکرم(ص) فرمود: بالاتر از هر نیکی و خیری یک نیکی وجود دارد؛ مگر شهادت در راه خدا.

مشاور امور روحانیت استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شهادت در راه خدا بالاترین مقام و امتیاز برای انسان است، افزود: هرکسی از دنیا برود با هدفی آرزو می کند به دنیا برگردد، اما شهید آرزو می کند به دنیا برگردد تا دوباره شهید شود؛ به این معنا که دوست دارد لذتی که در شهادت دیده را دوباره تجربه کند.

محمدی با اشاره به شکست دشمنان از جبهه مقاومت و دوری آنان از جنگ نظامی با ایران، تصریح کرد: اما با این حال دشمنان از ترساندن دست برنداشتند چراکه کار شیطان ترساندن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار نگرفتن در مسیر اطاعت از کفار، معنای جهاد اکبر است

قرار نگرفتن در مسیر اطاعت از کفار، معنای جهاد اکبر است