مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 16:052023-01-02سياسي

کار فرهنگی در جامعه تعطیل بردار نیست


معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان با بیان اینکه کار فرهنگی در جامعه تعطیل بردار نیست، گفت: مسائل فرهنگی به صورت ویژه در هرمزگان دنبال خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احسان کامرانی در جلسه کار گروه فرهنگی و اجتماعی استان، با محوریت آسیب شناسی چالش های حوزه فرهنگی و اجتماعی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای کاهش آسیب ها در این بخش، عنوان کرد : حوزه فرهنگی و اجتماعی مقوله بسیار مهمی است که غفلت از آن آسیب های جدی دنبال دارد.

وی با اشاره به اهمیت تقسیم کار در حوزه فرهنگ، تصریح کرد: تقسیم کار در بین دستگاه های اجرایی دخیل در امور فرهنگی و اجتماعی می تواند به خروجی مناسب برنامه ریزی ها در این بخش کمک شایانی کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در همین خصوص، خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی متناسب با ظرفیت ها و امکانات خود نسبت به اجرا و پیگیری برنامه ها در زمینه تولید محتوای فرهنگی و اجرایی کردن برنامه ها اقدام کنند.

کامرانی با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در نهادینه سازی فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه، افزود: در مقوله نهادینه سازی فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی در جامعه، آموزش و پرورش جایگاه ویژه ای با توجه به گستردگی جامعه هدف شامل معلمان و دانش آموزان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار فرهنگی در جامعه تعطیل بردار نیست

کار فرهنگی در جامعه تعطیل بردار نیست