مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 16:202023-01-02اقتصادي

منظور: اخذ مالیات خودرو تا پایان سال مجازی خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان امور مالیاتی، داوود منظور در جلسه ستاد هوشمندسازی مالیاتی اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی کشور رویکرد خود را در راستای هوشمندسازی و تبدیل تمامی فرآیند های سازمان به خدمات و فرآیند های الکترونیکی .

- رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: انتظار این است که در ادامه مسیر هوشمندسازی نظام مالیاتی، تا پایان سال جاری سامانه مالیات بر مشاغل خودرو به صورت مودی محور تهیه و راه اندازی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان امور مالیاتی، داوود منظور در جلسه ستاد هوشمندسازی مالیاتی اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی کشور رویکرد خود را در راستای هوشمندسازی و تبدیل تمامی فرآیند های سازمان به خدمات و فرآیند های الکترونیکی تعیین کرده و در همین راستا برنامه ریزی شده تا با ایجاد و قراردادن سامانه های الکترونیکی مانند قطعه های پازل مالیاتی در کنار یکدیگر، اهداف اصولی مانند تکریم ارباب رجوع و مقابله با فرار مالیاتی را محقق سازیم.

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور افزود: امسال چند خدمت مهم مالیاتی به صورت الکترونیک فعال شده اند و انتظار این است که در ادامه مسیر هوشمندسازی نظام مالیاتی، تا پایان سال جاری سامانه مالیات بر مشاغل خودرو به صورت مودی محور تهیه و راه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منظور: اخذ مالیات خودرو تا پایان سال مجازی خواهد شد

منظور: اخذ مالیات خودرو تا پایان سال مجازی خواهد شد