مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 16:302023-01-02اقتصادي

رایزنی برای شرکت و حضور روستای کردآباد در نمایشگاه روسیه


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از رایزنی برای شرکت و حضور تولیدکنندگان پوشاک واحدهای روستای کردآباد کبودراهنگ در نمایشگاه روسیه خبر داد.

- رایزنی برای شرکت و حضور روستای "کردآباد" در نمایشگاه روسیه ایسنا/همدان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از رایزنی برای شرکت و حضور تولیدکنندگان پوشاک واحدهای روستای کردآباد کبودراهنگ در نمایشگاه روسیه خبر داد.

احمد شانیان دوشنبه 12 دی ماه در جلسه بررسی مشکلات اشتغال بانوان شهرستان بهار، اظهار کرد: روستای کردآباد فضای خوبی در یک سال گذشته داشته و در این روستا توسعه خوبی را ایجاد کرده ایم.

وی با بیان اینکه برنامه ها و دوره های آموزشی مختلفی برای این روستا در سال جاری پیش بینی شده است، تصریح کرد: برای برگزاری دوره های آموزشی قرار است استاد بین المللی را برای آموزش به این روستا دعوت کنیم که روستای دستجرد نیز با هماهنگی مسئولان می توانند از دوره های آموزشی پوشاک این روستا بهره مند شوند.

شانیان در ادامه از رشد 900 درصدی سازمان صمت استان همدان در ارائه و معرفی افراد در حوزه تسهیلات روستایی خبر داد و یادآور شد: بسیاری از افراد در جرگه پرداخت تسهیلات قرار نمی گیرند و برای دریافت تسهیلات تقویت آنها در اشتغال مورد نظر ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی برای شرکت و حضور روستای کردآباد در نمایشگاه روسیه

رایزنی برای شرکت و حضور روستای کردآباد در نمایشگاه روسیه