مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 16:452023-01-02سياسي

سامان دهی بیش از 200 موکب در مسیر گلزار شهدای کرمان


با حضور امامان پایگاه های فرهنگی اجتماعی و روحانیون کرمان در ایام سالروز شهادت سردار سلیمانی بیش از 200 موکب با رویکرد گفتمانی ساماندهی و راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علیرضا سراجی راهیار بنیاد هدایت در استان کرمان در تشریح فعالیت های شبکه امامت همزمان با سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: برنامه های متعددی در این استان در حال برگزاری بوده که این برنامه ها دو بخش مجازی و حضوری در حال اجرا است.

حجت الاسلام سراجی ادامه داد: در بخش مجازی پویش برای حاج قاسم با هدف هر مسجد یک خدمت راه اندازی شده است که در آن امامان محله خدماتی متنوعی را در محله و مسجد ارائه می دهد؛ از جمله آنها برپایی موکب، توزیع بسته های معیشتی و کمک های مومنانه هستند.

راهیار بنیاد هدایت در استان کرمان ضمن تأکید بر اینکه عمده فعالیت های امامان و شبکه امامت به صورت حضوری است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این ایام میزبان زائران بسیاری از استان های مختلف با طیف های گوناگون در کرمان هستیم بنابراین برخورد لازم دانستیم که با کمک امامان پایگاه های اجتماعی و دیگر طلاب از این موقعیت استفاده کنیم؛ سعی شد فضای فرهنگی خوبی را در سطح شهر ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامان دهی بیش از 200 موکب در مسیر گلزار شهدای کرمان

سامان دهی بیش از 200 موکب در مسیر گلزار شهدای کرمان