مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 16:522023-01-02اقتصادي

تغییر جهت بورس پس از 2 روز ریزش/ خالی شدن اثر کاهش قیمت دلار در بازار سهام


با کاهش قیمت دلار در بازار ، بورس در روزهای گذشته با افت همراه شد، اما امروز با خالی شدن اثر این کاهش، بازار سرمایه بازدهی 1.

89 درصدی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بازار سرمایه پس از دو روز ریزش شاخص بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات امروز با رشد نزدیک به 29 هزار واحدی توانست خود را در نزدیک به کانال 1.

6 میلیون واحدی برساند.

رشد تورم انتظاری، نوسان قیمت ها در بازار ارز و طلا و قیمت گذاری های دستوری همچنان به رشد نااطمینانی در اقتصاد ایران منجر شده که می توان آن را بحران نا اطمینانی و پیش بینی ناپذیری نامید.

به نظر می رسد سیگنال هایی که بازار سهام دریافت کرده، به ویژه از محل سیاست های ارزی دولت، منفی بوده و چشم انداز بازار را برای معامله گران با چالش مواجه کرده است.

بسیاری از کارشناسان بازار سرمایه معتقدند، بازار می تواند به اهداف بالاتری دست پیدا کند و برای این منظور افت این چند روز را هیجان ناشی از نوسان دلار می دانند که در طول دو دهه گذشته بارها تکرار شده است.

* سهامدارن منتظر انتشار گزارش های 9 ماهه شرکتهای بورسی رضا گلستانی، کارشناس بازار سرمایه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: بازار در روزهای اخیر به دلیل افت قیمت دلار، با کاهش در شاخص ها روبرو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر جهت بورس پس از 2 روز ریزش/ خالی شدن اثر کاهش قیمت دلار در بازار سهام

تغییر جهت بورس پس از 2 روز ریزش/ خالی شدن اثر کاهش قیمت دلار در بازار سهام