مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 17:002023-01-02اقتصادي

تولید محصولات پتروشیمی تا 1404 به 133 میلیون تن می رسد


پیش بینی می شود که میزان تولید محصولات پتروشیمی در سال 1404 به 133 میلیون تن برسد که اگر با صنعت دیجیتال همراه شود، با سرعت بیشتری این میزان رشد محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود خوانساری امروز در رویداد توسعه زیست بوم نوآوری صنعت پتروشیمی اظهار کرد: اقتصاد کشور با بی ثباتی و عدم قطعیت مواجه است و اگرچه جوانان در شرایط امروز دچار ناامیدی شده اند اما می توان امیدوار بود که مشکلات موجود به کمک جوانان بهبود پیدا کند.

رییس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به سابقه حدود 140 ساله اتاق تهران، افزود: به نظر می رسد بزرگ ترین نقشی که اتاق در این برهه می تواند ایفا کند، کمک به نوآوری و تحول دیجیتال در اقتصاد باشد که البته اقدامات خوبی تحت لوای کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال و مرکز نوآوری اتاق تهران انجام گرفته است.

وی در ادامه گفت: اقتصاد ایران طی دهه های اخیر با تورم مزمن و دو رقمی مواجه بوده و رشد سرمایه گذاری نسبت به استهلاک سرمایه منفی شده است.

همچنین ارزش ریال به تناسب افزایش تورم کاهش یافته و افت سرمایه اجتماعی کار را مشکل کرده است.

خوانساری تاکید کرد: اکنون تنها امیدی که برای کشور باقی مانده آن است که از طریق توسعه فناوری، عقب ماندگی ها را جبران کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محصولات پتروشیمی تا 1404 به 133 میلیون تن می رسد

تولید محصولات پتروشیمی تا 1404 به 133 میلیون تن می رسد