مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 17:172023-01-02اجتماعي

آزمون ورودی دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر رجایی نیمه متمرکز می شود


دبیر هیأت مرکز گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس مصوبه هیأت عالی گزینش، مقرر شد با پیگیری وزارت آموزش و پرورش، آزمون ورودی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی به صورت نیمه متمرکز برگزار شود تا فرصت قانونی لازم برای طی مراحل گزینش این دسته از داوطلبان فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سید امیرمحمد خرازانی نماینده وزیر آموزش و پرورش در هیأت مرکزی گزینش و دبیر هیأت مرکز گزینش وزارت آموزش و پرورش در نشستی که در دفتر گزینش این وزارتخانه برگزار شد، اظهار کرد: فرایند گزینش حداقل زمان هایی را نیاز دارد و در قانون گزینش نیز 3 ماه وقت پیش بینی کردند اما متأسفانه این زمان نه درباره دانشگاه فرهنگیان و نه درباره ماده 28 داده نشده است.

وی ادامه داد: سازمان سنجش اول شهریور اسامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان را می دهند و 15 روز بعد پاسخ می خواهد و این درحالیست که بررسی پرونده 50 هزار نفر کار عظیمی است و زمان شبانه روزی را می طلبد؛ در این خصوص بارها با وزارت علوم و سازمان سنجش صحبت کردیم تا زمان بیشتری اختصاص دهند اما نتیجه ای حاصل نشد.

  خرازانی اضافه کرد: برای حل مشکلاتمان جلسات متعددی برگزار شد و در نهایت دهم آبان 1401 در هیأت عالی گزینش، مصوباتی داشتیم؛ یکی از بندهای آن، این است که با توجه به مهلت زمانی 3 تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون ورودی دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر رجایی نیمه متمرکز می شود

آزمون ورودی دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر رجایی نیمه متمرکز می شود