مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 17:202023-01-02سياسي

پیاده روی اربعین بهترین مصداق جهاد تبیین است


معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی اجتماع عظیم مردم در اربعین، بهترین جهاد تبیین است، گفت: وظیفه قانونی، شرعی و عرفی همه ماست که از این اجتماع حمایت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا طالبی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی (ع) خراسان جنوبی، ضمن عرض تهنیت و تسلیت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: تقویت اربعین، باعث استحکام نظام های اسلامی و به ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

وی امامت و ولایت را یکی از بزرگترین نعمت های ایران و انقلاب دانست و گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، این اعتقادات ما به قرآن، ائمه اطهار، آموزه های دینی و شریعت روز به روز راسخ تر و پابرجاتر می شود.

طالبی با اشاره به پیاده روی عظیم اربعین بیان کرد: دشمن به دنبال این است که این رویداد بزرگ را به نوعی تحت الشعاع تبلیغات سو خود قرار دهد و کمرنگ کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: پیاده روی اربعین از رویدادهای عظیم و مهم بین المللی بوده که نه تنها در ایران، عراق و در بین شیعیان بلکه در تمام دنیا مورد اقبال قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این اجتماع عظیم مردم در عتبات، بهترین جهاد تبیین است، اظهار کرد: وظیفه قانونی، شرعی و عرفی همه ماست که از این اجتماع حمایت کنیم و شرایط را قوت ببخشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین بهترین مصداق جهاد تبیین است

پیاده روی اربعین بهترین مصداق جهاد تبیین است