مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 17:452023-01-02سياسي

شهید سلیمانی در سخت ترین عملیاتها در نوک پیکان مبارزه می ایستاد


شهید سلیمانی شخصیتی برای انجام کار های بزرگ بودند و در دفاع مقدس در سخت ترین عملیاتها در نوک پیکان مبارزه می ایستاد.

- یاسوج- فرمانده قرارگاه مدینه گفت: شهید سلیمانی شخصیتی برای انجام کار های بزرگ بودند و در دفاع مقدس در سخت ترین عملیاتها در نوک پیکان مبارزه می ایستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مارانی ظهر دوشنبه در مراسم سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در یاسوج افزود: حاج قاسم در جبهه های دفاع مقدس فرهنگش این بود خود همیشه در نوک پیکان حمله قرار می گرفتند، وی سال ها پیش باید در دفاع مقدس شهید می شدند اما تقدیر آن بود که وی در عراق سال های پس از دفاع مقدس و بعد از شکست داعش به درجه رفع شهادت نائل شوند.

وی بیان داشت: شهید سلیمانی چند توصیه به بنده کردند و از من خواستند تا به خانواده شهدا، رزمندگان، ایثارگران و کسانی که در دفاع مقدس حضور داشتند سرکشی کنید و در مسائل روز آنها را راهنمایی و برای بهبود مسائل کشور با مسئولین اجرایی همکاری کنید و در آخر بیان داشتند برای من دعا کنید شهید شوم.

مارانی با بیان اینکه حاج قاسم می گفتند من از تبار لرها هستم و امیدوارم بتوانیم راه و مکتب حاج قاسم را ادامه بدهیم، گفت: به عنوان شاگرد مکتب شهید سلیمانی نمی توانم خودم را همرزم شهید سلیمانی معرفی کنم و از شما مردم غیور این استان که این برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی در سخت ترین عملیاتها در نوک پیکان مبارزه می ایستاد

شهید سلیمانی در سخت ترین عملیاتها در نوک پیکان مبارزه می ایستاد