مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 18:102023-01-02اقتصادي

تسهیلات را برای فضای کسب وکار سم می دانیم


مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه تسهیلات را برای فضای کسب و کار سم می دانیم، گفت: باید متقاضی نیز از حداقل های سرمایه گذاری خود استفاده کند چراکه تسهیلات صرف سرمایه گذار را تنبل خواهد کرد اما اگر سرمایه گذار تاحدودی آورده داشته .

- ایسنا/همدان مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه تسهیلات را برای فضای کسب و کار سم می دانیم، گفت: باید متقاضی نیز از حداقل های سرمایه گذاری خود استفاده کند چراکه تسهیلات صرف سرمایه گذار را تنبل خواهد کرد اما اگر سرمایه گذار تاحدودی آورده داشته باشد حداقل دلسوزی را برای کار خود خواهند داشت و دولت نیز آنها را حمایت می کند.

یوسف شعبانی دوشنبه 12 دی ماه در جلسه بررسی مشکلات اشتغال بانوان شهرستان بهار، اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیتی که در بخش دولتی وجود دارد توانایی مواجهه با بیکاری موجود در بخش خصوصی را ندارد که راهکار حل این معضل احیای مشاغل خانگی و خانواده محور شدن فعالیت های کسب و کار است.

وی یادآورشد: سرانه درآمد خانواده ها با حضور خانواده و اعضای خانواده باید ارتقاء یابد و از ظرفیت موجود در هر منطقه بهره ببریم در این رابطه نیز دولت حمایت لازم را خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات را برای فضای کسب وکار سم می دانیم

تسهیلات را برای فضای کسب وکار سم می دانیم