مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 18:152023-01-02سياسي

پاسخگویی وزارت کار به 80 درصد درخواست های مردمی


مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پاسخگویی بیش از 80 درصدی وزارت کار به درخواست های مردمی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهری طالبی دارستانی، در گفتگو با تهران 20، گفت: 50 هزار درخواست و شکایت مردمی ناظر بر شرح وظایف وزارت کار از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به ثبت رسیده است.

وی با تشریح عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفرهای استانی دولت سیزدهم اظهار کرد: با حمایت ها و راهبری مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در سفرهای استانی طرحی تحولی انجام شده است که بر این اساس به نتایج مطلوبی در رفع مشکلات مردم دست یافته ایم.

دارستانی، بالا بودن میزان درخواست های مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به علت ارتباط بالای شئون معیشتی مردم با شرح وظایف گسترده این وزارتخانه دانست و افزود: در جریان سفرهای استانی رییس جمهور از ابتدای دولت سیزدهم، 220 نشست با هدف رفع مشکلات تعاونی ها و مشکلات روابط کاری مردم در سراسر کشور برگزار شده است.

وی با بیان اینکه اغلب سفرهای استانی با حضور 3 نفر از معاونین این وزارتخانه اجرا می شود، تصریح کرد: یک هزار درخواست اشتغال با معرفی به کاریابی ها در طول سفرهای استانی ریاست محترم جمهوری در ستاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منجر به مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی وزارت کار به 80 درصد درخواست های مردمی

پاسخگویی وزارت کار به 80 درصد درخواست های مردمی