مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 18:202023-01-02اجتماعي

مربیان برای تبیین جایگاه شهادت در بین دانش آموزان گام بردارند


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مدیران مدارس، مربیان و معاونین پرورشی مدارس برای تبیین جایگاه شهید و شهادت در بین دانش آموزان گام بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلام الله صفری بعدازظهر دوشنبه در نشست روشنگری و جهاد تبیین ضمن تاکید به تبیین جایگاه شهدا بر اساس سند تحول بنیادین اظهار کرد: مدیران مدارس، مربیان و معاونین پرورشی مدارس برای تبیین جایگاه شهید و شهادت در بین دانش آموزان گام بردارند.

وی آشفتگی هویتی جامعه امروز را از ترفندهای تفرقه افکن دشمن عنوان کرد و گفت: رسانه های غربی به عنوان عامل ترویج آسیب های اجتماعی در جامعه هستند و با ایجاد خرده فرهنگ های غربی به سمت بروز اختلاف در بین اعضای خانواده حرکت می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: رواج بی تفاوتی در جامعه خطرناک است و اگر جامعه به بلوغ فکری و سیاسی برسد اطاعت از یک فرمان که همان فرمان ولایت فقیه است می تواند از بروز بسیاری از آسیب ها جلوگیری کنند.

صفری با بیان اینکه اهمیت شأن شهید و شهادت همین بس که خدای تبارک و تعالی بارها بدان تاکید کرده است، گفت: شهدا و رزمندگان اسلام بی ادعا در مسیر الهی و بصیرت قدم برداشتند و در نهایت خود را به رحمت الهی متصل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربیان برای تبیین جایگاه شهادت در بین دانش آموزان گام بردارند

مربیان برای تبیین جایگاه شهادت در بین دانش آموزان گام بردارند