مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 18:402023-01-02سياسي

شیفت ایثار در 10 کارخانه خراسان جنوبی برگزار می شود


مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خراسان جنوبی گفت: سه شنبه سیزدهم دی ماه شیفت ایثار در 10 کارخانه خراسان جنوبی برگزار و عواید آن در قالب بسته معیشتی بین محرومین توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کاظم توکلیان دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه تبلیغ و ترویج فعالیت های جهادی امروزه شاهد آن هستیم که گروه های جهادی در راستای کمک به محرومین خدمات رسانی های متنوعی دارند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خراسان جنوبی بیان کرد: این فعالیت ها روز به روز رشد نموده و با خودسازی و بالندگی چشمگیر و شگرف کارآمدی خود را به عنوان بازوان قابل اتکای انقلاب به منصه ظهور گذاشته است.

فعالیت های تخصصی جهادی بسیج کارگران توکلیان ادامه داد: در این راستا گروه های جهادی تخصصی بسیج کارگران و کارخانجات خراسان جنوبی تبلوری از گفتمان خدمت تخصصی را در فعالیت های جهادی در جامعه هدف نهادینه کرده است.

وی با اشاره به اینکه این فعالیت ها به نوعی تداعی کننده بلوغ جریان جهادی با رویکرد تخصصی در فضای تولید است، بیان کرد: این اقدامات جهادی با نگاه رفع مشکلات تولید نسیمی از امید آفرینی را در خانواده تولید محقق خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیفت ایثار در 10 کارخانه خراسان جنوبی برگزار می شود

شیفت ایثار در 10 کارخانه خراسان جنوبی برگزار می شود