مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 18:452023-01-02سياسي

شهید سلیمانی با طرد و حذف سر سازش نداشت


یک فعال سیاسی با بیان این که «بی تردید شهید سلیمانی سیاست طرد و حذف را مردود می دانست و با آن سرسازش نداشت»، گفت: او همواره به اصلاح و تقریب دیدگاه ها می اندیشید و در بزنگاه هایی که احساس می کرد باید نقش آفرین باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمد عطریانفر در گفت وگو با ایسنا درباره شخصیت و رفتار شهید سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی از مرزبندی ها و خط کشی های سیاسی فاصله گرفت و آن رویّه ها را به رسمیت نشناخت.

وی تاکید کرد: سردار سلیمانی عمیقا به باور اولیه خود نسبت به اصول انقلاب پایبند ماند و به قاطبه اقشار مردم به عنوان ولی نعمتان حکومت توجه می کرد و دغدغه های شهروندان را با حضور در بین آنان با رگ و پوست حس می کرد و درصدد رفع آن بر می آمد.

متن کامل گفت وگوی ایسنا با محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی به مناسبت سالگرد سردار سلیمانی به شرح زیر است: در زمان حیات شهید سلیمانی بارها دیدیم ایشان رفتاری متفاوت با یک نظامی یا حتی یک سیاستمدار داشتند.

منظومه فکری حاج قاسم در موضوعات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به چه شکلی بود که امروز بعضی ها راه حل ترمیم فضای اجتماعی را فردی چون او می دانند؟ عمده ترین تفاوت رفتاری، رویکردی و اعتقادی شهید سلیمانی با همرزمان، هم ردیفان و هم صنفان خود این بود که به دور از هرگونه شبهه ای به آرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی با طرد و حذف سر سازش نداشت

شهید سلیمانی با طرد و حذف سر سازش نداشت