مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 19:252023-01-02سياسي

ارائه بیش از 350 خدمات به جامعه ایثارگران


نایب رییس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: دولت در راستای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، نهادهای دولتی را موظف به ارائه بیش از 350 خدمات را به جامعه ایثارگران کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهزاد عباس زاده عصر دوشنبه در نشست مشترک با اعضای مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اظهار کرد: دولت در راستای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، نهادهای دولتی را موظف به ارائه بیش از 350 خدمات را به جامعه ایثارگران کرده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری هدف گذاری شورا در قانون خدمات رسانی به جامعه ایثارگران شایسته بوده است، گفت: شورا و شهرداری برای تحقق قانون جامع خدمات رسانی به جامعه ایثارگران هر ساله ردیف بودجه ای را صرف هزینه برای جامعه ایثارگری در نظر می گیرد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اردبیل بیان کرد: ظرفیت و توانمندی های مجمع ایثارگران متحد پایدار استان در توسعه همه جانبه شهر برای کسی پوشیده نیست و شورا و شهرداری آماده همکاری مضاعف با این مجمع است.

عباس زاده ادامه داد: در خصوص فرهنگ سازی نیز تمام معابر شهری بنام شهدا مزین شده است و همواره شهرداری در راستای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت برنامه های مختلف فرهنگی را برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 350 خدمات به جامعه ایثارگران

ارائه بیش از 350 خدمات به جامعه ایثارگران