مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 19:302023-01-02اقتصادي

ثبت نام مجدد نهضت ملی مسکن در شهرهای اردبیل آغاز شد


معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: امکان ثبت نام مجدد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای استان اردبیل فراهم شد.

- محمد حسین زاده زارع در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در مرحله هشتم ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن امکان نام نویسی مجدد در مرکز استان و شهرهای تابعه فراهم شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در مرحله هشتم ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن امکان نام نویسی در شهر اردبیل و شهرهای استان فراهم شده است متقاضیان واجد شرایط مسکن می توانند با مراجعه به سامانه طرح های حمایتی مسکن به آدرس saman.

mrud.

ir نسبت به ثبت نام در شهرهای استان اردبیل اقدام کنند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با توجه به رویکرد وزارت راه و شهرسازی، مهلت زمانی برای ثبت نام نهضت ملی مسکن تعیین نمی شود و در واقع نام نویسی تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد و صرفاً در شهرهایی ثبت نام انجام می شود که ظرفیت مازاد زمین وجود داشته باشد یا زمین جدید شناسایی و تأمین شده باشد.

حسین زاده زارع افزود: ثبت نام از متقاضیان در سقف ظرفیت مازاد زمین های تأمین شده قبلی یا زمین های تأمین شده جدید در هر شهر انجام و پس از تکمیل ظرفیت ثبت نام در هر شهر، سامانه در آن شهر بسته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام مجدد نهضت ملی مسکن در شهرهای اردبیل آغاز شد

ثبت نام مجدد نهضت ملی مسکن در شهرهای اردبیل آغاز شد