مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 20:252023-01-02سياسي

اخلاص و توسل به معصومین دو توصیه همیشگی«آیت الله مصباح یزدی»بود


رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، اخلاص و توسل به معصومین را توصیه همیشگی آیت الله مصباح یزدی عنوان کرد.

- قم- رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، اخلاص و توسل به معصومین را توصیه همیشگی آیت الله مصباح یزدی عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمود رجبی عصر دوشنبه در اختتامیه دومین کنگره بین المللی بزرگداشت علامه مصباح یزدی که در سالن همایش مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار داشت: اخلاص و توسل به معصومین دو توصیه همیشگی آیت الله مصباح یزدی بود و ایشان همواره در ابتدا و انتهای جلسات به اهل بیت عصمت و طهارت متوسل می شدند.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: در آخرین گفتگویی که بنده با ایشان داشتم گفتند هر کجا برای خداوند متعال کار کردیم ضرر نکردیم و آیت الله مصباح یزدی بر این موضوع تاکید داشت که سنت الهی بر این است که از طریق اهل بیت (ع 9 به ما چیزی می دهند بنابراین مطمئن ترین، آسان ترین و مفیدترین راه در مسیر سعادت، توسل به ائمه معصومین (ع) است.

آیت الله رجبی از همه افرادی که در این چند روز در بزرگداشت علمی، معنوی و شخصیتی علامه مصباح یزدی زحمت کشیدند، به خصوص دو فرزند بزرگوار علامه تشکر و قدردانی کردند و خاطرنشان کردند: علامه مصباح یزدی بر همه ملت خصوصاً روحانیت حق بزرگی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاص و توسل به معصومین دو توصیه همیشگی«آیت الله مصباح یزدی»بود

اخلاص و توسل به معصومین دو توصیه همیشگی«آیت الله مصباح یزدی»بود