مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 20:252023-01-02سياسي

مکتب شهید سلیمانی آکنده به خداباوری و بصیرت است


رییس حوزه های علمیه استان اردبیل گفت: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی آکنده به خداباوری و بصیرتی است که هیچ وقت شعله های این چراغ فروزان خاموش نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی نوروزی عصر دوشنبه در آیین تحلیل و بررسی مبانی فکری آیت الله مصباح و شهید سلیمانی در اردبیل اظهار کرد: مکتبی که شهید سلیمانی از خود به یادگار گذاشته امروز میلیون ها عاشق و پیرو حقیقی دارد چرا که ریشه این مکتب والاتبار حسینی و فاطمی است.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی به خصلت ها و برجستگی های اخلاقی و سیره علمی آراسته بود که امروز از زن و مرد گرفته تا کوچک و بزرگ همه به این اندیشه والا گرایش پیدا کرده و چنین الگویی را مرام و سبک زندگی خود قرار دادند.

رییس حوزه های علمیه استان اردبیل گفت: با گذشت سه سال از شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، هنوز اندیشه و باورهای این مرد خدایی چون خورشیدی تلألو می کند و قطعاً در سال ها و قرن های آینده نیز چنین مکتبی پیروان و رهروانی بی نظیر خواهد داشت.

حجت الاسلام نوروزی افزود: دشمن با ترس و واهمه از خداباوری، بصیرت و صداقت این سردار جان فدای اسلام و کشور، سعی کرد تا موانعی را بر سر راه او قرار دهد و در نهایت او را به شهادت رساند تا جاودانگی او ابدی تر و ماندگارتر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید سلیمانی آکنده به خداباوری و بصیرت است

مکتب شهید سلیمانی آکنده به خداباوری و بصیرت است