مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 20:302023-01-02پزشكي

شاهد توانمندی و طغیان ویروس کرونا هستیم


عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: هم اکنون شاهد توانمندی و طغیان ویروس کرونا هستیم که در کشور ما هم چند مورد تایید شده و ممکن است خیز جدید را در کشور شاهد باشیم.

- شهرام حبیب زاده در گفت وگو با هستیم که در کشور ما هم چند مورد تأیید شده و ممکن است خیز جدید را در کشور شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون به عنوان اولین حفاظت کننده در مرگ و میر عمل می کند، افزود: کسانی که دو دوز واکسن را تزریق کرده اند و دارای بیماران زمینه ای هستند حتماً دوز یادآور سوم و چهارم را به فاصله 6 ماه از تزریق دوز قبلی دریافت کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با تاکید بر تزریق واکسن های کرونا در دسترس گفت: توصیه می کنیم هر واکسنی که در دسترس بوده و بر هسته اصلی ویروس تأثیر دارد تزریق شود و هم اکنون در ایران واکسن برکت پلاس بیشتر بر علیه سویه جدید اومیکرون تأثیر دارد.

حبیب زاده ادامه داد: زدن ماسک از بیماری های حاد تنفسی از جمله آنفلوانزا و کرونا جلوگیری می کند، بنابراین فعلاً باید استفاده از ماسک جدی گرفته شود که این اقدام هم در سلامت خود و هم در سلامت خانواده جامعه مؤثر بوده و یک مسئولیت اجتماعی است.

وی از مردم خواست در صورت بروز علائم اولیه حتماً در منزل استراحت کنند، تصریح کرد: شستن دست ها، پرهیز از حضور در تجمعات و اماکن پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد توانمندی و طغیان ویروس کرونا هستیم

شاهد توانمندی و طغیان ویروس کرونا هستیم