مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 20:352023-01-02سياسي

اخلاص ویژگی شاخص و مهم شهید سلیمانی بود


فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب گفت: اخلاص ویژگی شاخص و مهم شهید سلیمانی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهزاد یوسفوند بعد از ظهر دوشنبه در ویژه برنامه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در اسلام آبادغرب برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب تقریباً در هر سخنرانی به ویژگی اخلاص شهید سلیمانی اشاره می کنند که همه باید این خصوصیت را سرلوحه کار خود قرار دهیم و همین ویژگی شهید سلیمانی بود که باعث شد جمعیت زیادی در تشییع ایشان شرکت کنند.

وی افزود: در ایران، کشورهای اسلامی متعدد، کشورهایی در آمریکای جنوبی و حتی در قلب اروپا و استرالیا مراسمی برای عزاداری شهید سلیمانی برگزار شد که نشان می دهد دشمن می دانست کجا را بزند که همه را ناراحت کند.

فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب تصریح کرد: هدف دشمن از فتنه اخیر تجزیه ایران بود که با بصیرت مردم فتنه دشمن خاموش شد اما کار فتنه گران هنوز ادامه دارد.

یوسفوند گفت: در فضای مجازی ایران سقوط کرده بوده و هیچ کدام از باورهایی که برای آنها 220 هزار شهید داده شده بود دیگر مطرح نبودند اما در کف میدان قضیه این نبود و حکومت رسانه ای دشمن با جنگ ترکیبی قصد حمله به باورهای مردم ایران را داشت که به لطف خدا این بار هم در این کار موفق نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاص ویژگی شاخص و مهم شهید سلیمانی بود

اخلاص ویژگی شاخص و مهم شهید سلیمانی بود