مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 20:352023-01-02سياسي

سرلشکر ایزدی: حاج قاسم در بعثت درونی و بیرونی مجاهدت کرد


اقدامات شهید سلیمانی در منطقه جنوب غرب آسیا باعث شد مردم منطقه به ارزش های انقلاب اسلامی توجه کنند و نقطه عطفی در مبارزات منطقه شد.

- سرلشکر ایزدی گفت: اقدامات شهید سلیمانی در منطقه جنوب غرب آسیا باعث شد مردم منطقه به ارزش های انقلاب اسلامی توجه کنند و نقطه عطفی در مبارزات منطقه شد.

سرلشکر مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح امروز در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: نماد باشکوه انقلاب اسلامی در جهاد اکبر و جهاد افضل است که در تفکر به حکمت می رسد و در حکمت به ولایت ختم می شود.

شهید حاج قاسم سلیمانی در بعثت درونی و بیرونی مجاهدت کرد، قیام الی الله کرد و فرمایش امام رضا (ع) را با جان دریافت کرد که کلمه لا اله الا الله شرطی دارد و آن ورود با ولایت است.

وی در این مسیر به عنوان سرباز ولایت حیات سراسر برکتش را در جهت رهایی انسان ها قرار داد، نه فقط انسان های ایران اسلامی و نه فقط انسان های منطقه.

او با آموزه امام خمینی و مقام معظم رهبری حرکت کرد و محبوب دل ها شد.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به مراسم باشکوه تشییع سردار سلیمانی گفت: مراسم فوق العاده تشییع سردار سلیمانی نه تنها در استان های ایران، نه تنها عراق بلکه مراسماتی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر ایزدی: حاج قاسم در بعثت درونی و بیرونی مجاهدت کرد

سرلشکر ایزدی: حاج قاسم در بعثت درونی و بیرونی مجاهدت کرد