مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 20:452023-01-02سياسي

پویش جذب حامی ایتام در خوزستان اجرا می شود


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: کمیته امداد خوزستان با توجه به سومین سالگرد شهادت اسطوره اخلاقی و اجتماعی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پویش به نیت حاج قاسم را برگزار می کند.

- ایسنا/خوزستان معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: کمیته امداد خوزستان با توجه به سومین سالگرد شهادت اسطوره اخلاقی و اجتماعی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پویش به نیت حاج قاسم را برگزار می کند.

حافظ منصوری با اشاره به سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و سنت حسنه کمک به ایتام و محسنین، از راه اندازی پویش جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد خوزستان در آستانه شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از آنجا که یتیم نوازی و رسیدگی به نیازمندان و محرومان در زندگی حاج قاسم از اهمیت ویژه ای برخوردار بود، کمیته امداد استان خوزستان به مناسبت سومین سالگرد شهادت این شهید گرانقدر اقدام به راه اندازی پویش جذب حامی به نیت حاج قاسم برای ایتام تحت حمایت در خوزستان کرده است.

وی با اشاره به اینکه سردار دل ها همواره به فکر کمک به مردم بود و می گفت اگر ما را از این مسئولیت جهاد رها کنند، من به امداد محرومان خواهم پرداخت، افزود: در مکتب حاج قاسم کمک به نیازمندان ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش جذب حامی ایتام در خوزستان اجرا می شود

پویش جذب حامی ایتام در خوزستان اجرا می شود