مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 20:552023-01-02سياسي

طرفداران آزادی بیان تصویر حاج قاسم را فیلتر می کنند


فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم به عنوان عصاره اسلام باقی خواهد ماند گفت: طرفداران آزادی بیان تصویر حاج قاسم را فیلتر می کنند.

- قدس- فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم به عنوان عصاره اسلام باقی خواهد ماند گفت: طرفداران آزادی بیان تصویر حاج قاسم را فیلتر می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار احمد ذوالقدر شامگاه دوشنبه در مراسم یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای سرافراز شهرستان قدس که با حضور جمعی از مسئولان شهری و خانواده معظم شهدا در مسجد جامع شهرقدس برگزار شد با اکید بر اینکه باید مراقب فتنه ها باشیم اظهار داشت: خوشبختانه شاهد این بودیم که جوانان در فتنه اخیر دست های دشمنان را دیدند و پی به حقایق بردند.

ذوالقدر با بیان اینکه باید با نشان دادن حق به جوانان آنان را از اینکه در کنار دشمن قرار گرفته اند و فریب خورده اند آگاه کنیم گفت: کسانی که طرفداری آزادی بیان هستند، تصویر حاج قاسم را فیلتر می کنند و جلوی انتشار نام او را می گیرند در حالی که مکتب حاج قاسم باقی است و خون پاک حاج قاسم به عنوان عصاره اسلام و احیا مکتب جدید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرفداران آزادی بیان تصویر حاج قاسم را فیلتر می کنند

طرفداران آزادی بیان تصویر حاج قاسم را فیلتر می کنند