مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 21:402023-01-02سياسي

ایجاد 3000 سامانه خورشیدی در اردبیل با هدف توانمندسازی اقشار کم برخوردار


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از ایجاد 3هزار سامانه خورشیدی در استان با هدف توانمندسازی اقشار کم برخوردار، کمک به معیشت، اشتغال زایی و افزایش ظرفیت تولید انرژی های پاک و تجدیدپذیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدکمال الدین میرجعفریان شامگاه امروز در نشست هم اندیشی طرح توانمندسازی اقشار کم برخوردار با ایجاد سامانه خورشیدی اظهار کرد: طرح توانمندسازی اقشار کم برخوردار از طریق ایجاد 3هزار سامانه خورشیدی 5 کیلوواتی بر اساس توافق نامه 5 جانبه میان معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، وزارت نیرو، سازمان بسیج سازندگی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی در استان اردبیل اجرا می شود.

وی افزود: ایجاد اشتغال، کمک به معیشت، رفع فقر و توانمندسازی اقتصادی اقشار کم برخوردار ساکن در مناطق روستایی و حاشیه شهرها، افزایش ظرفیت تولید انرژی های پاک و تجدیدپذیر، از اصلی ترین اهداف طرح مذکور است.

ضرورت اهتمام جدی تمام دستگاه ها در طرح ایجاد 3000 سامانه خورشیدی علی قیطانی، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل نیز در این نشست با اعلام حمایت از اجرای این طرح، بر ضرورت اهتمام جدی و همراهی تمام دستگاه های ذی ربط استان در مسیر اجرایی شدن آن تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 3000 سامانه خورشیدی در اردبیل با هدف توانمندسازی اقشار کم برخوردار

ایجاد 3000 سامانه خورشیدی در اردبیل با هدف توانمندسازی اقشار کم برخوردار