مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 21:402023-01-02سياسي

سردار سلیمانی برای امنیت ملت ایران سربازی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ایرج مسجدی مشاور عالی فرمانده سپاه قدس امروز دوشنبه در مراسم گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت و سومین سالگرد شهادت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: - مسجدی گفت: سردار سلیمانی مرد میدان بود و به عنوان یک سرباز وطن برای ملت ایران و امنیت کشور سربازی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ایرج مسجدی مشاور عالی فرمانده سپاه قدس امروز دوشنبه در مراسم گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت و سومین سالگرد شهادت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: سردار سلیمانی مرد میدان و عملیات، فداکار و ایثارگر بود و به عنوان یک سرباز وطن برای ملت ایران و امنیت کشور سربازی کرد و نهایتا جان خود را از دست داد و به مقام والای شهادت نائل آمد.

وی با بیان اینکه باید قدر کسانی که برای نظام، میهن و مردم زحمت کشیده اند را بدانیم، افزود: سردار سلیمانی تقویت نیروی مقاومت را در دستور کار قرار داد تا مقاومت بتواند مجهز شده و از خود دفاع کند.

مسجدی با بیان اینکه سردار سلیمانی قدرت نیروی مقاومت را افزایش و میان آن ها همگرایی ایجاد کرد، ادامه داد: سردار سلیمانی فرماندهی قاطع بود در حوزه نظامی قاطعانه تصمیم گیری کرده و آن را اجرا می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی برای امنیت ملت ایران سربازی کرد

سردار سلیمانی برای امنیت ملت ایران سربازی کرد