مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 21:452023-01-02اقتصادي

لزوم تسریع در صدور مجوزهای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر تسریع در صدور مجوزهای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری گفت: سرمایه گذاران نباید در پیچ و خم های اداری بلاتکلیف بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر شالبافیان عصر دوشنبه در مراسم نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری گردشگری شهرستان آستارا اظهار داشت: همایش و نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری گردشگری در تمامی استان ها برگزار می شود.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه برگزاری استان محور این همایش در شهرستان ها رویکرد وزارتخانه است، افزود: این امر نشان دهنده سیاست حمایتی وزارتخانه برای بررسی پروژه های سرمایه گذاری و معرفی آنها است، چرا که معتقدیم تشکیل چنین نشست هایی می تواند به رویکرد عملیاتی مورد تأیید وزارتخانه و برطرف شدن مشکلات مؤثر باشد.

وی با اشاره به اینکه باید صدور مجوزهای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری تسریع شود، ادامه داد: سرمایه گذاران نباید در پیچ و خم های اداری و روزمره دستگاه ها بلاتکلیف بمانند و البته رویکرد استان گیلان، رویکردی قابل تحسین است.

شالبافیان با قابل تقدیر خواندن عملکرد استان گیلان در حوزه گردشگری گفت: این استان عملکرد قابل تقدیری چه در بحث جذب منابع تبصره 18 و چه در پیگیری پروژه های گردشگری داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در صدور مجوزهای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری

لزوم تسریع در صدور مجوزهای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری