مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 23:152023-01-02سياسي

یک شهید گمنام در روستای زنجیره علیا آرام گرفت


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی بود که روزی گمنام در کنار شهیدان بود اما با شهادتش همه دنیا او را شناخت و با شهادتش اثری بیشتر از زمان حیاتش برجای گذاشت.

- ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی بود که روزی گمنام در کنار شهیدان بود اما با شهادتش همه دنیا او را شناخت و با شهادتش اثری بیشتر از زمان حیاتش برجای گذاشت.

سردار جمال شاکرمی عصر امروز12 دی، در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در روستای زنجیره علیا از توابع شهرستان چرداول، اظهار کرد: یک روز مردانی از جنس نور و آسمانی که راه های آسمان را از زمین بهتر بلد بودند و در زمین گمنام بودند، جنگیدند و در یک نقطه دور دست از خاک و میهن اسلامی دفاع کردند و امروز خدا خواست در جغرافیای دیگر توسط دستان شما مردمان و زنان این دیار تشییع شود.

وی با بیان اینکه شهدا امامزادگان عشق هستند و امروز این نقطه جایگاه امامزاده عشقی است که می تواند دلهای فراوانی را به سمت خود سوق دهد، تصریح کرد: شهدا تاج عزت بر سر ما گذاشتند و راه را به ما نشان می دهند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ادامه داد: در تداوم راه انقلاب اسلامی که همان راه شهیدان است به این نتیجه می رسیم که راه ما، راه درستی است اگر همه دشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شهید گمنام در روستای زنجیره علیا آرام گرفت

یک شهید گمنام در روستای زنجیره علیا آرام گرفت