مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 23:502023-01-02ورزشي

منافی: انگیزه بالایی برای بازی با پرسپولیس داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال نساجی در شرایطی روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت که حمید مطهری، - مربی نساجی گفت: همه می دانند من و حمید مطهری پرسپولیسی هستیم اما الان در نساجی حضور داریم و برای پیروزی مقابل پرسپولیس وارد زمین خواهیم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، تیم فوتبال نساجی در شرایطی روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت که حمید مطهری، مربی سابق سرخپوشان هدایت این تیم را بر عهده دارد و جواد منافی نیز به عنوان دستیار در این تیم مازندرانی حضور دارد.

به همین بهانه به سراغ جواد منافی رفتیم و از او درباره شرایط نساجی، رتبه پنجم این تیم در جدول و همچنین حس و حال تقابل با تیم سابقش سوال کردیم و او نیز درباره انگیزه بالای کادرفنی و بازیکنان نساجی برای پیروزی برابر پرسپولیس صحبت کرد.

* می توانستیم گل های بیشتری به تراکتور بزنیممنافی در ابتدا در خصوص پیروزی برابر تراکتور در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: وضعیت جدول طوری بود که ما احتیاج به سه امتیاز این بازی داشتیم.

تراکتور تیم با کیفیتی بود و بازیکنان خوبی هم در اختیار داشت؛ همچنین کادرفنی این تیم هم پس از جدایی بردیف تقویت شده و یک مربی اسپانیایی همراه با چهار دستیار جذب کرده اند، اما ما حریف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منافی: انگیزه بالایی برای بازی با پرسپولیس داریم

منافی: انگیزه بالایی برای بازی با پرسپولیس داریم