مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 08:202023-01-03پزشكي

طلب 200 میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان از بیمه تامین اجتماعی


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان گفت: طلب بیش از 200 میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان از بیمه تامین اجتماعی، فشار زیادی را به بخش بهداشت و درمان استان وارد کرده است.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان گفت: طلب بیش از 200 میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان از بیمه تامین اجتماعی، فشار زیادی را به بخش بهداشت و درمان استان وارد کرده است.

حسن بختیاری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تحت الشعاع بودن ساختارهای بهداشتی و درمانی استان زنجان طی 2 سال شیوع کرونا، اظهار کرد: در این دوران بسیاری از بخش های بستری و اتاق های عمل مراکز درمانی استان تعطیل و عملا بیمارستان های استان، به بیمارستان کرونا تبدیل شده و به تناسب برخی از بخش های بیمارستان ها به این بیماران اختصاص پیدا کرده بود.

این مسئول با بیان اینکه پس از کنترل کردن بیماری کرونا به تدریج بخش های بیمارستان ها فعال شد، تصریح کرد: اتاق های عمل فعالیت خود را مجدداً آغاز کردند و اکنون عمل هایی مانند گوش، حلق و بینی، چشم، آنژیوگرافی که در دوران کرونا تعطیل بود، انجام می شود.

این مسئول با اشاره به افزایش قابل لمس آمار عمل های امسال نسبت به سال گذشته در استان زنجان، تصریح کرد: درآمد بیمارستان ها نیز به تبع آن افزایش یافته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلب 200 میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان از بیمه تامین اجتماعی

طلب 200 میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان از بیمه تامین اجتماعی