مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 08:302023-01-03سياسي

11 هزار مسکن شهری و روستایی استان در حال اجراست


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت مسکن در مناطق شهری و روستایی استان آغاز شده و این واحدها دارای 5 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی هستند.

- کیامرث حاجی زاده در نشست شورای مسکن با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بر امیدآفرینی میان مردم تاکید کرد و افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری هر کسی که یاس و ناامیدی را در بین مردم به وجود آورد در زمین دشمن بازی کرده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در استان اظهارکرد: نواقصاتی از جمله مشکل زمین در طرح نهضت ملی مسکن است که باید برطرف شود اما ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده و نسبت به سایر استان ها در وضعیت بهتری هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سهمیه استان در سال اول طرح نهضت ملی مسکن احداث10 هزار واحد است که خوشبختانه بیشتر از این تعهد عمل کردیم و تاکنون ساخت 7 هزار و 200 واحد شهری و 4 هزار واحد روستایی با پیشرفت 5 تا 80 درصد آغاز شده است در استان شروع شده است.

حاجی زاده از اقدامات خوب بنیاد مسکن استان تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: بنیاد مسکن در زمان مدیرکلی آقای عمادی جهش خوبی داشته است به طوری که استان در بازسازی منازل ناشی از سیل مانسون رتبه اول کشور را در اختیار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 هزار مسکن شهری و روستایی استان در حال اجراست

11 هزار مسکن شهری و روستایی استان در حال اجراست