مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 08:302023-01-03فرهنگي

«نذر عباس» قصه حُریت یک آدم دلباخته است/ ماجرای ارادت به حاج قاسم


کارگردان نمایش «نذر عباس» که در تالار سایه روی صحنه است این اثر نمایشی را داستانی مستند از عشق و ارادت یک فرد لات و لاابالی به شهید حاج قاسم سلیمانی دانست.

- کارگردان نمایش نذر عباس که در تالار سایه روی صحنه است این اثر نمایشی را داستانی مستند از عشق و ارادت یک فرد لات و لاابالی به شهید حاج قاسم سلیمانی دانست.

محمد یزدی نویسنده و کارگردان نمایش نذر عباس که این روزها در تالار سایه روی صحنه رفته است درباره ویژگی های این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: نمایش نذر عباس برگزیده جشنواره تئاتر استان تهران است و بعد از اجرا در تئاترشهر در جشنواره ملی ایثار، جشنواره تئاتر سردار آسمانی و جشنواره تئاتر فجر هم حضور خواهد داشت.

این اثر نمایشی با حمایت حوزه هنری به صحنه می رود و داستانی مستند را از زندگی فردی که ناگهان به سردار سلیمانی ارادت پیدا می کند، به تصویر می کشد.

وی ادامه داد: نمایش داستان پسری است به نام عباس که لات و خلاف کار بوده و مدام دعوا و دردسر در جنوب شهر تهران درست می کرده است اما از جایی به بعد و زمانی که در حال زدن تتویی جدید روی بدنش است، متحول می شود و به دلیل ارادت و عشق و علاقه ای که به سردار سلیمانی پیدا کرده، می خواهد به عنوان مدافع حرم به سوریه برود اما به دلیل اینکه او را جزو اراذل و اوباش می پنداشتند، این اجازه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نذر عباس» قصه حُریت یک آدم دلباخته است/ ماجرای ارادت به حاج قاسم

«نذر عباس» قصه حُریت یک آدم دلباخته است/ ماجرای ارادت به حاج قاسم