مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 08:302023-01-03پزشكي

ضرورت تزریق واکسن در موج جدید کرونا


رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت به مردم توصیه کرد با توجه به احتمال شیوع موج جدید کرونا واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما دکتر شهرام عرشی رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت در برنامه به زندگی سلام کن درباره موج جدید کرونا بحث و گفتگو کرد .

بفرمایید که پیش بینی های شما درباره پیک جدید چه است و گونه جدید چه ویژگی هایی دارد ؟ موج جدید احتمال می دهیم در روزهای آینده شدت بیشتری پیدا کند که تا به حال در ایران شناسایی نشده بودند و طبق پیش بینی ها رفتار این ویروس مثل پیک قبلی که اومیکرون بود چون این گونه های جدید هم از گروه اومیکرون هستند امیدواریم که با موارد عوارض و مرگ ومیر کمتری همراه باشد .

چه اقداماتی وزارت بهداشت و ستاد در جهت کنترل این پیک می خواهد انجام دهد ؟ اصلی ترین توصیه ما تکمیل واکسیناسیون در گروه هایی است که نوبت سوم یا احیانا چهارمشان را نزدند و کمیته ملی واکسیناسیون توصیه کرده کلیه افراد بالای 18 سال که بیماری های مزمنی مانند بیماری های قلبی عروقی ، بیماری های ریوی و احیانا دیابت پیشرفته دارند یا در سنین خیلی بالا هستند که مشکلاتی از نظر بیماری های زمینه ای دارند نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند همینطور خواهش می کنیم افراد علامت دار و سایر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تزریق واکسن در موج جدید کرونا

ضرورت تزریق واکسن در موج جدید کرونا