مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 08:352023-01-03پزشكي

درمان سرطان در دامن طبیعت با «پیچک»


یک کارشناس ارشد گیاهان دارویی گفت: برگ های پیچک با حذف رادیکال های آزاد و جلوگیری از جهش و آپوپتوز، می توانند بدن را از طیف وسیعی از بیماری های مزمن، - از جمله ابتلای به سرطان محافظت کنند.

سعیده امیری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که برگ های پیچک می توانند مصرف و یا به طور موضعی استفاده شوند، اظهار کرد: در حالی که عصاره برگ ها معمولاً گرفته می شود و از خواص پیچک به عنوان یک مکمل قوی یا داروی گیاهی استفاده می شود.

وی ادامه داد: از این گیاه به عنوان تنتور، چای یا دم نوش بهره گرفته می شود، باید مراقب باشید که چقدر از این گیاه استفاده می کنید چون اگر چه این گیاه به عنوان آنتی اکسیدان قوی شناخته می شود و اجزای شیمیایی آن مزایای سلامتی را نیز به فرد مصرف کننده می دهد اما اگر در مقادیر زیادی استفاده شود مضر است.

این کارشناس ارشد گیاهان دارویی با اشاره به خواص پیچک برای سلامت انسان، عنوان کرد: یکی از شناخته شده ترین مزایای استفاده از پیچک، به ویژه پیچک انگلیسی، برای درمان مشکلات التهابی در بدن است.

وی ادامه داد: اگر از بیماری آرتریت، نقرس و یا روماتیسم رنج می برید، می توانید این گیاه را به صورت چای مصرف کنید یا برگ های آن را به طور مستقیم به روی نقاط ملتهب بکشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان سرطان در دامن طبیعت با «پیچک»

درمان سرطان در دامن طبیعت با «پیچک»