مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 08:402023-01-03دانش

جزییات نحوه انتقال دانشجویان ایرانی گروه علوم پزشکی به داخل کشور


آیین نامه انتقال دانشجویان ایرانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خارج از کشور با شروع تحصیل از اول ژانویه 2019 به دانشگاه های علوم پزشکی کشور و دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین نامه انتقال دانشجویان ایرانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خارج از کشور با شروع تحصیل از اول ژانویه 2019 به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور و دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

این آیین نامه در هشتاد و چهارمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی مصوب شده است.

این آیین نامه مطابق نامه شماره 1400/18191/ش مورخ 25 بهمن 1400 دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص ابلاغ مصوبه جلسه 158 مورخ 12 بهمن 1400 ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور مبنی بر ساماندهی انتقال دانشجویان ایرانی خارج از کشور به دانشگاه های علوم پزشکی داخل کشور و به منظور حفظ کیفیت و رعایت عدالت آموزشی و عمل به وظیفه ذاتی وزارت بهداشت در صیانت از سلامت آحاد مردم و با هدف همطرازی انتخاب دانشجویان داخل کشور با دانشجویان خارج از کشور متقاضی انتقال، به دانشگاه های علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی تدوین شده است.

در این آیین نامه منظور از دانشگاه مورد تایید در خارج از کشور ، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خارج از کشور هستند که در زمان شروع به تحصیل دانشجو در فهرست دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نحوه انتقال دانشجویان ایرانی گروه علوم پزشکی به داخل کشور

جزییات نحوه انتقال دانشجویان ایرانی گروه علوم پزشکی به داخل کشور