مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 09:052023-01-03سياسي

سردار سلیمانی در قله انسانیت ایستاده است


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخلاص سردار سلیمانی، گفت: جهان مملو از مدعیانی است که دچار خودپرستی و غرورند و از ارزش های والای انسانی و اسلامی دور شده اند اما حاج قاسم همه بزنگاه ها و پرتگاه های زندگی را با بی ادعایی .

- ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخلاص سردار سلیمانی، گفت: جهان مملو از مدعیانی است که دچار خودپرستی و غرورند و از ارزش های والای انسانی و اسلامی دور شده اند اما حاج قاسم همه بزنگاه ها و پرتگاه های زندگی را با بی ادعایی و مخلص بودن با موفقیت پشت سر گذاشت و در قله انسانیت به بالاترین مدارج صعود کرد.

دکتر فاطمه محمدبیگی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مکتب حاج قاسم؛ مکتب انسانیت، شرافت، پیروی از اهل بیت (ع) و امامت است؛ مکتبی است که دوری از تجملات، ساده زیستی و اخلاص در آن موج می زند.

وی بیان کرد: حاج قاسم گرچه یک فرد است اما به تنهایی نمونه ای کامل از مکتب راستین اسلام ناب محمدی (ص) بود و به همین سبب رهبر معظم انقلاب از ایشان به عنوان مکتب حاج قاسم یاد می کند چون عصاره ای از فضایل ملت ایران است که همواره بر تارک ایران و جهان می درخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی در قله انسانیت ایستاده است

سردار سلیمانی در قله انسانیت ایستاده است