مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 09:202023-01-03سياسي

«تواضع و اخلاص» شهید سلیمانی را ماندگار کرد


آنچه که شهید سلیمانی را به عنوان شخصیت محبوب در بین مردم معرفی می کرد تواضع و اخلاص وی بود.

- قزوین- فعال سیاسی و فرهنگی گفت: آنچه که شهید سلیمانی را به عنوان شخصیت محبوب در بین مردم معرفی می کرد تواضع و اخلاص وی بود.

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه چند ویژگی موجب محبوبیت حاج قاسم در بین مردم شد، اظهار کرد: یکی از این ویژگی ها خودگذشتگی بود ایشان برای خود هرگز چیزی را نمی خواستند و هیچ نگاهی به پول، جایگاه و ثروت نداشتند.

فعال سیاسی و فرهنگی بیان کرد: نکته دوم این بود که ایشان برقراری امنیت را از وظایف خود می دانست و نسبت به آن احساس مسئولیت داشت چنانچه ایشان در میدان نبرد حاضر شده و در دل دشمن قرار می گرفت و با وجود اینکه ایشان فرمانده بود پیشگام تر از نیروهای خود در میدان نبرد حاضر می شود تا نیروها را هدایت کند چرا که احساس می کردند اگر خود نباشد ممکن است مسئله امنیت ضربه بخورد و لازم است خود ایشان به صورت مستقیم در صحنه حضور داشته باشد.

وی افزود: ایشان برای مسائل امنیتی خطوطی قائل نبودند و بدون طرفداری از جناح یا حزب خاصی در هر کجای جهان اسلام نسبت به کسانی که در راستای رفاه، ارتباط گیری با مردم و حل مشکلات آنها تلاش می کردند بسیار خوش برخورد بودند و در مقابل ایشان در برابر مسئولینی که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تواضع و اخلاص» شهید سلیمانی را ماندگار کرد

«تواضع و اخلاص» شهید سلیمانی را ماندگار کرد