مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 09:352023-01-03بين الملل

نزدیکی روابط آنکارا و دمشق به مذاق الجولانی خوش نیامده است


سرکرده تروریست های هیئت تحریر الشام از آنکارا به شدت انتقاد کرده و عادی سازی روابط آن با دمشق با نظارت روسیه را انحراف خطرناکی دانست که به اهداف آنچه انقلاب خواند، - سرکرده تروریست های هیئت تحریر الشام از آنکارا به شدت انتقاد کرده و عادی سازی روابط آن با دمشق با نظارت روسیه را "انحراف خطرناکی" دانست که به اهداف آنچه انقلاب خواند، آسیب می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم، سرکرده تروریست های هیئت تحریر الشام (جبهه النصره سابق) روز دوشنبه در یک سخنرانی ویدیویی که از سوی خبرگزاری امجاد وابسته به این گروه تروریستی منتشر شد، مدعی شد: انقلاب سوریه در مبارزه مستمر خود با حاکمیت و متحدانش با چالش جدیدی مواجه است و مذاکرات حاکمیت و هم پیمان روس خود با ترکیه انحرافی خطرناک محسوب می شود که به اهداف انقلاب سوریه ضربه می زند .

الجولانی در ادامه نیز گفت: ما از هر وفادار غیوری دعوت می کنیم تمام تلاش خود را کرده، دستش را در دستان ما گذاشته و در مقابله با این چالش ها در کنار ما ایستاده و به عهد خود تا زمان سرنگونی حاکمیت ادامه دهد .

سرکرده تروریست های هیئت تحریر الشام در ادامه نیز از فرزندان شریف انقلاب خواست ناامید نباشند و به آنها تعهد داد که انقلاب و اهداف آن توسط فرزندان، فرماندهان و سربازان انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیکی روابط آنکارا و دمشق به مذاق الجولانی خوش نیامده است

نزدیکی روابط آنکارا و دمشق به مذاق الجولانی خوش نیامده است