مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 09:402023-01-03ورزشي

«سید احمدرضا دستغیب» رییس دیوان محاسبات کشور شد


پیش از این مهرداد بذرپاش ریاست دیوان محاسبات کشور را بر عهده داشت که پس از استعفا از این سمت، با رای اعتماد نمایندگان مجلس وزیر راه و شهرسازی شد.

- ادعای زلنسکی: از آغاز سال جدید میلادی 80 پهپاد ایرانی را سرنگون کرده ایم آمریکایی، کره ای و چینی؛ موبایل ارزان در بازار تهران یافت نمی شود! تندیس های مفاخر گیلان در رشت (عکس) واکنش کیهان به متن مجازی مشترک رضاپهلوی، حامد اسماعیلیون، علی کریمی و.

عضو هیات علمی دانشگاه پلیس: نمی فهمم چرا عده ای می گویند این هایی که کف خیابانند مردم نیستند/ آنها مردم اند و زندگی می خواهند ایرانی ها روزانه چقدر کالری مصرف می کنند؟ فهرست پرتکرارترین مهمانان برنامه های صداوسیما برای حوادث اخیر/ تلویزیون دربست در اختیار جبهه پایداری انتقاد عباس عبدی از احمد خاتمی: به جای آن که خود را سپر دین کنید؛ دین را سپر می کنید مورینیو گزینه مناسب برای نقش منفی در فیلم های جیمز باند اسماعیل کهرم: قانون هوای پاک را پشت درهای بسته نوشتند/ خودروسازها، دولت و وزارت نفت باید پاسخگو باشند باراموندا؛ یک خودروی عجیب با پیشرانه موتورسیکلت ب ام و(+عکس) تایید مازوت سوزی از سوی نماینده مجلس/ با مردم صادقانه سخن بگوییم صدا و سیما:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سید احمدرضا دستغیب» رییس دیوان محاسبات کشور شد

«سید احمدرضا دستغیب» رییس دیوان محاسبات کشور شد