مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 09:402023-01-03سياسي

فلاحی: معرفت و اعتقاد عمیق، شهید سلیمانی را «سردار دل ها» کرده بود


یک عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی بعد معرفتی و عمق اعتقاد را از مهمترین ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی دانست و گفت: این بعد شخصیتی در شهید سلیمانی است که تاکنون توانسته دیگران را جذب سردار دلها کند و 40 سال در میدان نبرد خودش را همچنان سرباز ولایت بداند.

- فلاحی: معرفت و اعتقاد عمیق، شهید سلیمانی را سردار دل ها کرده بود یک عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی بعد معرفتی و عمق اعتقاد را از مهمترین ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی دانست و گفت: این بعد شخصیتی در شهید سلیمانی است که تاکنون توانسته دیگران را جذب سردار دلها کند و 40 سال در میدان نبرد خودش را همچنان سرباز ولایت بداند.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت و گو با ایسنا، در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در خصوص ویژگی های بارز شخصیتی شهید سلیمانی، بیان کرد: یک ویژگی اساسی که به خصوص در نیروهای نظامی و امنیتی وجود دارد بعد معرفتی و عمق اعتقاد فرد است که حضرت امام خمینی(ره) در یکی از صحبت هایشان فرمودند که نیروهای نظامی 90 درصد کار معرفتی و 10 درصد کار نظامی انجام می دهند و یکی از ویژگی های شهید سلیمانی نیز همین بود.

بعد شخصیتی فرد او را در خط مقدم نبرد ثابت نگه می دارد نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شهید سلیمانی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحی: معرفت و اعتقاد عمیق، شهید سلیمانی را «سردار دل ها» کرده بود

فلاحی: معرفت و اعتقاد عمیق، شهید سلیمانی را «سردار دل ها» کرده بود