مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 09:452023-01-03اقتصادي

تحویل حدود 5 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان گلستانی


از ابتدای سال 86 تاکنون، نزدیک به 5 هزار  واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان گلستانی شده است.

- حسینعلی خواجه مظفری امروز سه شنبه 13 دی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تعداد 5 هزار و 194 واحد در قالب 24 شرکت تعاونی مورد هدف بوده که از این تعداد حدود 4 هزار 866 واحد تحویل اعضا شده است.

وی افزود: از 328 واحد باقیمانده؛ مقرر شد 256 واحد با ورود سرمایه گذار به اتمام برسد و 72 واحد نیز در دست ساخت است، این آمار نشان می دهد شرکت های تعاونی مسکن مهر عملکرد مناسب و مطلوبی داشتند.

خواجه مظفری با اشاره به سیاست های دولت در بخش مسکن، تأکید کرد: در حال حاضر طرح جهش مسکن هم با همان سیاست در دست اقدام است که با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، گروه های هدف حداقل 30 نفر و حداکثر 200 نفر می توانند تعاونی مسکن ثبت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اظهار داشت: متقاضیان می توانند پس از ثبت نام با نظارت اداره کل راه و شهرسازی، هیات مؤسس معرفی کنند و متقاضیان کارگر, بازنشسته و مستمری بگیر واجد شرایط نیز با مراجعه به واحد کارگزینیِ واحد خود و اخذ گواهی اشتغال به کار و با دریافت و در دست داشتن تأییدیه سامانه وزارت راه و شهرسازی، به ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ها مراجعه و تشکیل تعاونی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل حدود 5 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان گلستانی

تحویل حدود 5 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان گلستانی