مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 09:502023-01-03اجتماعي

آغاز بارش در غرب کشور از فردا


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پایداری جوی و تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی همچنین ورود سامانه بارشی از غرب کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز و فردا (13 و 14 دی) در بیشتر نقاط کشور آسمان صاف و جو پایدار خواهد بود و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت آلودگی هوا تداوم دارد.

وی ادامه داد: چهارشنبه به تدریج با نفوذ سامانه بارشی از مرزهای غربی به کشور در استان های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و شمال خلیج فارس بارش و وزش باد شدید موقت آغاز خواهد شد که در مناطق سردسیر و ارتفاعات به شکل برف و در استان های جنوبی همراه با رعدوبرق خواهد بود.

به گفته رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا بارش در استان های ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شمال بوشهر شدت خواهد داشت.

وی افزود: پنجشنبه (15 دی) در غالب مناطق کشور به جز جنوب شرق بارش ادامه خواهد داشت که در این روز شدت بارش در استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی خواهد بود.

ضیاییان در ادامه گفت: جمعه (16 دی) در نوار غربی کشور، مناطق جنوبی، شمال شرق و ارتفاعات البرز بارش پراکنده پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بارش در غرب کشور از فردا

آغاز بارش در غرب کشور از فردا