مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 10:152023-01-03سياسي

انعقاد قرارداد کشتیرانی برای ساخت 100 دستگاه واگن باری


قرارداد ساخت 100 دستگاه واگن باری میان شرکت حمل و نقل ترکیبی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و یک شرکت تولیدکننده داخلی به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی؛ قرارداد ساخت 100 دستگاه واگن باری مسطح 26 متری بین شرکت حمل و نقل ترکیبی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و یک شرکت سازنده داخلی واگن به امضای مدیران عامل دو شرکت رسید.

در این مراسم که با حضور مدیران ارشد و اعضا هیئت مدیره دو شرکت یاد شده برگزار شد، ابراهیمی زاده، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ترکیبی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه واگن های مسطح 26 متری با قابلیت حمل دو دستگاه کانتینر 40 فوتی برای نخستین بار وارد ناوگان ریلی شرکت حمل و نقل ترکیبی می شوند، تصریح کرد: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از بازوهای اصلی و اجرایی کریدور شمال - جنوب با الحاق این واگن ها قادر خواهد بود ترانزیت تایم و قیمت حمل را تا نصف نیز کاهش دهد.

وی با اشاره به اینکه هزینه حمل و نقل ریلی بر مبنای واگن محاسبه می شود، ادامه داد: واگن های 26 متری با قابلیت حمل دو دستگاه کانتینر هزینه حمل را به نصف کاهش می دهند و رضایت بیشتری را در هر دو عامل سرعت و قیمت برای مشتریان در پی خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد کشتیرانی برای ساخت 100 دستگاه واگن باری

انعقاد قرارداد کشتیرانی برای ساخت 100 دستگاه واگن باری