مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 10:202023-01-03سياسي

نمایشگاه گردشگری پارس پیوند فرهنگ و هنر است


معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس معتقد است که نمایشگاه گردشگری رویدادی مناسب برای پیوند فرهنگ و هنر است.

- محمد فرخ زاده در شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس با اشاره به اهمیت هماهنگی بخش خصوصی و دولتی برای برگزاری این نمایشگاه از سازمان میراث فرهنگی خواست به عنوان متولی برگزاری این نمایشگاه در راستای برقراری این هماهنگی ها اقدامات را زودتر از روزهای آخر برگزاری نمایشگاه انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، فرخزاده همچنین با اشاره به اینکه بخش اقتصادی استانداری برای برگزاری این نمایشگاه به رغم تقسیم وظایف همراهی کامل کرده است، عنوان کرد: هم افزایی سایر بخش های اقتصادی استان از جمله اتاق بازرگانی، اتاق تعاون، منطقه ویژه اقتصادی، صنوف گردشگری، بخش هنری اداره کل ارشاد اسلامی و.

در ایجاد هماهنگی های لازم برای برگزاری نمایشگاه گردشگری امری ضروری است.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس با اشاره به اینکه در اتاق بازرگانی و اتاق تعاون کمیسیون هایی با عنوان گردشگری فعالیت می کنند، از مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان و مدیرکل امور اقتصادی استانداری خواست ضمن برگزاری جلسه ای نسبت به تخصیص بیش از 1000 متر فضا هماهنگی های لازم برای بهره گیری از ظرفیت ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه گردشگری پارس پیوند فرهنگ و هنر است

نمایشگاه گردشگری پارس پیوند فرهنگ و هنر است