مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 10:202023-01-03ورزشي

شهرداری گرگان در 6 دقیقه ریتم بازی را از ما گرفت/هر کاری کردیم نشد


سرمربی تیم بسکتبال فولاد هرمزگان گفت: متأسفانه در شش دقیقه از نیمه دوم تمرکز و ریتم بازی را به تیم شهرداری گرگان واگذار کردیم.

- ایسنا/هرمزگان سرمربی تیم بسکتبال فولاد هرمزگان گفت: متأسفانه در شش دقیقه از نیمه دوم تمرکز و ریتم بازی را به تیم شهرداری گرگان واگذار کردیم.

رضا هنگام پور پس از شکست تیمش برابر شهرداری گرگان در گفت و گو با ایسنا، افزود: از پیش می دانستیم که مقابل تیمی قرار می گیریم که از لحاظ آمادگی و مهره ای به هیچ وجه با تیم فولاد هرمزگان برابری نمی کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری گرگان مدافع عنوان قهرمانی و نماینده کشورمان در جام باشگاه های آسیاست و این موضوع نشان دهنده قدرت این تیم است، خاطرنشان کرد: به واقع کار سختی است رقابت و رویارویی با اینچنین تیم پرمهره و آماده ای که جز به برد به موضوع دیگری فکر نمی کند.

هنگام پور با اشاره به اینکه در نیمه نخست عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشتیم و نزدیک و شانه به شانه با تیم شهرداری گرگان پیش رفتیم، اضافه کرد: متأسفانه در شش دقیقه از نیمه دوم تمرکز و ریتم بازی را از دست دادیم و هرکاری کردیم اعم از درخواست استراحت و تعویض بازهم نتوانستیم مانع از اختلاف امتیازی شویم و دیگر جبرانش کار سختی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری گرگان در 6 دقیقه ریتم بازی را از ما گرفت/هر کاری کردیم نشد

شهرداری گرگان در 6 دقیقه ریتم بازی را از ما گرفت/هر کاری کردیم نشد