مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 10:252023-01-03سياسي

شهید سلیمانی ارتش بین الملل اسلامی ایجاد کرد


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به شکست طرح استکبار جهانی برای تشکیل 40 کشور جدید در خاورمیانه اشاره کرد و گفت: بخشی قابل توجهی از علت شکست این طرح را مدیون درایت سردار شهید سلیمانی هستیم.

-   دکتر محمدحسین صفار هرندی در نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه رازی با موضوع نگاهی به نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: یکی از برنامه های شوم استکبار جهانی، پیاده سازی طرحی برای تشکیل 40 کشور جدید در خاورمیانه بود که با شکست مواجه شد و بخش قابل توجهی از علت شکست این طرح را مدیون درایت شهید سلیمانی هستیم.

وی با اشاره به گوشه ای از خدمات شهید سلیمانی افزود: سردار سلیمانی ارتش بین الملل اسلامی را ایجاد کرد، بعد از شهادت ایشان نیز سردار قاآنی با اقتدار و ادامه راه شهید سلیمانی، ضربه هایی را به دشمنان وارد کرد و امروز شاهد هستیم که رژیم صهیونسیتی دچار استیصال شده است.

وی با اشاره به برخی ویژگیهای شهید سلیمانی، گفت: آنچه شهید سلیمانی را به این درجه از افتخار و بزرگی رساند، تبعیت از ولی فقیه بود.

صفارهرندی در ادامه با بیان اینکه آمریکا به عنوان یک ابرقدرت می خواست هرآنچه اراده می کند اتفاق بیفتد، افزود: اما می بینیم که چهل سال است هرچه درباره جمهوری اسلامی ایران اراده می کند محقق نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی ارتش بین الملل اسلامی ایجاد کرد

شهید سلیمانی ارتش بین الملل اسلامی ایجاد کرد