مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 10:532023-01-03اقتصادي

اجرای ایمن سازی خطوط لوله صادراتی نفت گچساران


رییس اداره نگهداری و تعمیرات خطوط لوله شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از ایمن سازی خطوط لوله نفت صادراتی این شرکت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران علیرضا سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از پنج شرکت اصلی تابع مناطق نفت خیز جنوب و دومین تولید کننده نفت در کشور و در تولید گاز سهم عمده ای در اقتصاد کشور دارد از این رو ایمن سازی خطوط لوله صنعت نفت و گاز اولویت این شرکت است.

وی بیان کرد: قرار گرفتن تاسیسات این شرکت در چهار استان و گستردگی خطوط لوله های نفت و گاز در سخت ترین مناطق صعب العبور و ایمن سازی این خطوط نیاز به کاری جهادی دارد که کارکنان نفت گچساران در تمامی عملیات ها موفق بوده اند.

رییس اداره نگهداری و خطوط لوله نفت گچساران تصریح کرد: یکی از نقاط خطرآفرین و حساس منطقه ای بنام دره مرگ است که پروژه ایمن سازی خطوط لوله انتقال 16 و 6 اینچ از بهره برداری بی بی حکیمه یک به گوره به طول 34 کیلومتر در حال انجام است.

سلیمانی عنوان کرد: 18 کیلومتر از این خطوط در دره مرگ واقع شده و از آنجا که دره مرگ به دلیل سیلاب های ناگهانی یکی از خطرناکترین مناطق می باشد پروژه ایمن سازی این خطوط در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ایمن سازی خطوط لوله صادراتی نفت گچساران

اجرای ایمن سازی خطوط لوله صادراتی نفت گچساران